Tuesday, October 16, 2012

Concurs: cine vrea să meargă la Sammy 2?

Ce fac peştii când se adună? Fac bancuri!
(replică din filmul de animaţie Sammy 2)

Inaugurăm o nouă etichetă pe B24Kids - Concurs:

Scrieţi într-un comentariu un banc cu peşti şi puteţi merge la un film... cu ţestoase: Sammy 2 la Cinema City Sun Plaza.
Desemnarea câştigătorului: mâine, miercuri, 17 octombrie, după prânz.
Mă vor asista pentru desemnarea celui mai haios banc fiicele mele, Roxana şi Ilinca.

De altfel, ele ne-au asistat şi la vizionarea filmului, aseară. Ceea ce nu se întâmplă prea des, adică mersul la film. Până acum, cel puţin, am fost atât de rar la film, încât aş putea să enumăr pe degetele de la o mână filmele pe care le-au văzut la cinema, şi tot mi-ar mai rămâne degete. Dar promitem să schimbăm acest lucru de acum încolo! Nu de alta, dar ne place în sala de cinema - şi chiar şi nouă, adulţilor care le însoţim.

Adică, orice Home Cinema ai avea acasă (unde mai pui că noi n-avem deloc televizor acasă!), parcă tot nu poţi să recreezi atmosfera aia de cinema! Şi hazul când te uiţi unul la altul şi te vezi cu ochelarii 3D (pentru tatăl familiei noastre era primul lui film 3D)! Şi profunzimea imaginilor 3D, din adâncul fotoliului de cinema! Şi frica de-ţi vine să te bagi sub scaun la unele faze! Şi încântarea - exprimată de copii foarte sonor, prin tot felul de onomatopee şi chiar aplauze, în sala de cinema - când vezi personajele pozitive învingând rău!

Nu văzusem Sammy 1, nu ştiu dacă trebuia, adică dacă 2 e o consecuţie firească după 1, pentru că nu am simţit neapărat asta. Filmul este întreg în sine, nu o continuare. Doar personajele, adică simpaticele ţestoase, printre care şi Sammy, ajuns acum bunic, alături de nepoţei, îşi continuă aventurile acvatice. De data asta, nimeresc într-un bazin uriaş, un fel de acvariu în care sunt aduse tot felul de specii marine pentru delectarea vizitatorilor. De unde reuşesc să evadeze doar cu inteligenţă şi, mai ales, cu ajutorul unor prieteni nepreţuiţi.

O poveste frumoasă (în ciuda câtorva pasaje pe care Roxana le-a găsit "înfricoşătoare" - dar nu vă luaţi după ea, e mai nedusă la film, se impresionează uşor :)) Este vorba, de fapt, de evenimente care au loc pe muchie de cuţit. Dar Sammy 2 este un film cu haz, cu poveşti de viaţă şi cu morală, şi, fireşte, cu happy-end!

Vă las cu trailerul.



Între timp, eu aduc nişte mulţumiri Siminei (care a anunţat de câteva zile că vor mai fi invitaţii de dat şi de la noi şi care, prin concursul ei, mi-a amintit de "O floare şi doi grădinari", de "Prietenii mei elefanţii", dar şi de "Maria Mirabela" şi alte filme la care ne ducea mama prin anii 1980, la cinematografele Munca, Melodia şi Aurora - niciunul nu mai există azi), Bogdanei (pe care m-am bucurat nespus s-o revăd), Cristinei (care ne-a făcut să ne placă slalomul printre activităţile zilnice ca să ajungem la film, promitem să mai ieşim!) şi Media ProDistribution (care distribuie filmul în România).

Important Post Scriptum: dacă nu ştiţi bancuri cu peşti, dar vreţi să mergeţi la film, scrieţi totuşi un comentariu. Avem de dat două invitaţii duble, deci 4 persoane pot merge să vadă filmul (de exemplu, o familie, cum am fost şi noi aseară)!
Succes!

3 comments:

  1. Este aproape ora 15.00. Stop joc!
    And the winner is... Ada Demirgian şi Adina Dumitrache!

    Justificare:
    Ada mi-a făcut safteaua, cum se spune, ea a răspuns prima şi prompt.
    Adina a scris un banc, dar o depunctez puţin pentru că 1. l-a scris pe Facebook, nu aici, cum era regulamentul. şi 2. nu prea pot să le pun pe fete să jurizeze, aşa cum afirmasem la început, din cauză de banc licenţios :)
    Deci primeşte fiecare dintre ele câte o invitaţie dublă.
    Vă contactez eu ca să vedem cum ajung la voi.

    ReplyDelete

Comentarii