Monday, February 10, 2014

Atelier pentru adulţi, la Teatrul din Podu' meu

Pentru că şi adulţii sunt importanţi, Teatrul din Podu' meu a pregătit o întalnire în care va fi abordată cu seriozitate, dar şi cu relaxare, tema relaţiei de cuplu: atelierul O poveste despre cuplu şi Înca Cineva

Iată anunţul organizatorilor:

O poveste despre cuplu şi Încă Cineva
Atelier de psihodramă şi tehnici espere, pentru adulţi, pe tema relaţiei de cuplu
Sâmbătă 15 februarie 2014, orele 10.00-16.00
O călătorie alături de cuplul vostru şi relaţia cu părinţii, între realitate, bun simţ şi furie. Cât trebuie să fie aşa, cât e bine cum este şi ce ar trebui schimbat. Înainte de a căuta răspunsuri e nevoie să privim realitatea din unghiul potrivit.
Oare am sau nu am dreptate când simt că între noi doi mai e cineva, o prezenţă, un părinte care pare să aibă un rol decisiv în viaţa noastră?
Cât de importante sunt mesajele pe care le primim de la părinţi şi de la socrii?
De ce mă implic mereu în relaţii cu parteneri nepotriviţi?

Atelierul are loc la Teatrul din Podu` meu, Pantelimon, Ilfov, Str. Avicola, zona Ferma Animalelor
Cost: 100 lei
Alaturi de psihoterapeut, psihodramatist Cătălina Hetel şi practician ESPERE Irina Pânzaru
Contact: catalinahetel@yahoo.com, telefon: 0766.423.297, irinapanzaru@yahoo.com, telefon 0722.575.408. Înscrierea prealabilă este obligatorie.

No comments:

Post a Comment

Comentarii