Tuesday, February 11, 2014

Urania Cremene, un nume în parentingul românesc

Despre Urania Cremene auzisem şi înainte de a participa la două conferinţe ale ei, organizate de Lumea lui Momo. Şi auzisem de bine, de la părinţi care participaseră la cursuri de-ale ei. Recunosc că pentru mine, doar parţial erau noi lucrurile pe care le auzeam - dar poate şi pentru că, aşa cum bine ştiţi, mă preocupă mult fenomenul, chiar şi / mai cu seamă la nivel teoretic (dar şi practic, aplic cu copiii mei ceea ce mi se pare că se potriveşte în context).
Dar cine este Urania Cremene?

"A fi părinte este un proces care începe în prima zi de viaţă, se reînnoieşte pe parcurs şi nu se opreşte niciodată", spune ea.

Urania Cremene este de 14 ani trainer certificat şi a ţinut cursuri de leadership pentru aproximativ 4.000 de manageri ai marilor companii din România. Din anul 2010, Urania Cremene este certificată ca expert în parenting de către Parent’s Toolshop Inc SUA şi deţine în exclusivitate această licenţă în România şi în Europa de Est. Iar prin prisma workshop-urilor, conferinţelor sau sesiunilor de consultanţă parentală pe care le-a susţinut în ultimii 2 ani, a avut ocazia să întâlnească peste 500 de părinţi din toată ţara. Este Master Trainer, Coach, Facilitator de programe şi mamă a unui băieţel de 3 ani şi jumătate, şi este de părere că parentingul, până să devină natural, are nevoie de efort conştient şi de timp.

Urania Cremene declară:
Am implementat şi facilitat sute de cursuri şi de workshop-uri în domeniul learship-ului, cu manageri de top din cele mai mari firme din România şi nu numai. Am constatat că liderii de succes din toate domeniile dovedesc calităţi greu de dobândit în sălile de curs: încredere de sine, responsabilitate, abilitatea de a lua decizii şi de a rezolva probleme, inteligenţă emoţională, abilitatea de a relaţiona cu ceilalţi, pentru a menţiona numai câteva. Am citit, am studiat, am analizat şi am ajuns la concluzia că toate aceste calităţi şi multe altele se dobândesc în copilărie, părinţii noştri fiind de fapt responsabili pentru “udarea” acestor calităţi. Apoi am rămas însărcinată şi am înţeles că iubirea vine la pachet cu copilul, dar să fii părinte e ceva care se învaţă. Şi-am dat de metodologia Parent’s Toolshop. Este extraordinară şi am ştiut de la început că va funcţiona!
Conferinţele şi workshopurile Uraniei Cremene se bazează pe metodologia dezvoltată de către Jody Johnston Pawel, a doua generaţie de experţi în parenting din SUA, după 40 de ani de cercetare aprofundată. Cunoscută şi sub numele Parent’s Toolshop, metodologia se bazează pe oferirea a 100 de tehnici de parenting care se susţin reciproc, pentru prevenirea şi ameliorarea comportamentelor nedorite ale copiilor. Este singura metodologie 360 de grade, care te învaţă cum să îţi creşti copilul în lumea reală. După absolvirea cursului intensiv Parent’s Toolshop, 96% dintre participanţi au spus că au învăţat lucruri valoroase, iar 100% ar recomanda cursul şi altora.

Toţi părinţii care au participat la workshopurile de parenting ale Uraniei Cremene au spus că punerea în aplicare a cunoştinţelor dobândite a avut un impact evident în modificarea comportamentului copilului/copiilor lor şi în îmbunătăţirea relaţiei părinte-copil.

Mai multe informaţii despre Urania Cremene puteţi găsi pe www.uraniacremene.ro

Reamintim că pe 22 februarie 2014, Urania Cremene va susţine, alături de întemeietoarea metodologiei de parenting Parent's Toolshop, Jody Johnston Pawel, şi în organizarea Lumii lui Momo, conferinţa Parenting prin ochii copilului.

Cele două părţi principale din agenda conferinţei sunt:
1. Eu vreau libertate - ai mei mă vor responsabil. Despre cum să creşti un copil independent şi responsabil.
2. Mami, tati, nu o să fiu fetiţă toată viaţa. Cum o să fiu eu, ca femeie? Despre cum să creşti o fată, care să ajungă o femeie împlinită şi cu încredere în propria-i persoană.

Mai multe despre despre conferinţă, program, modalităţi de înscriere etc - găsiţi pe www.parentstoolshop.com

No comments:

Post a Comment

Comentarii