Tuesday, April 15, 2014

Am o căsuţă mică - eveniment Zurli după Paşti

Gaşca ZURLI şi Radio ZU prezintă evenimentul AM O CĂSUŢĂ MICĂ
Lansarea CD-ului „Am o căsuţă mică” şi spectacolul original Am o căsuţă mică
Duminică, 27 aprilie, ora 11.00, Palatul Naţional al Copiilor


Gaşca ZURLI, cea mai iubită trupă pentru copii din România, a pregătit tuturor Zurlifanilor o surpriză de proporţii: lansarea CD-ului AM O CĂSUŢĂ MICĂ, care curpinde cele mai noi şi iubite cântece ale Găştii şi, binenţeles, super-hitul Am o căsuţă mică!

De la lansarea din vara anului trecut, cântecul “Am o căsuţă mică” a devenit un adevărat imn al copiilor şi părinţilor. Cu toţii stiu versurile, miţcările, iar filmarea de pe Youtube a adunat până acum 500.000 de vizualizări.

CD-ul conţine 10 piese, cântece originale compuse şi orchestrate de Cornel Sorian, pe versuri de Mirela Retegan şi este produs de A&A Records.

Odată cu lansarea CD-ului, prietenii din Gaşca Zurli joacă spectacolul Am o căsuţă mică, o poveste interactivă, plină de energie şi culoare, cântece şi veselie.

Timp de o oră, copiii şi părinţii cântă şi dansează împreună cu Fetiţa Zurli, Clopoţel, Zdrăngănel, Truli şi cel mai nou membru al Găştii, constructorul Yuppy. Tura Vura se va confrunta, ca întotdeauna, cu o sală protejată de Zâna Bună.

Gaşca Zurli are nevoie de o căsuţă în care să locuiască toate animăluţele de pluş prietene. Aceasta se construieşte chiar sub ochii celor mici, iar Tura Vura vine să o strice. Prietenii din Gaşcă, ajutaţi de copiii din sală, reuşesc să o sperie, ademenind-o cu mâncare sănătoasă - tocaniţă de legume şi salată de fructe. Tura Vura, vrăjitoarea care mănâncă numai cartofi prăjiţi şi ciocolată, este nevoită să promită cu degetul pe năsuc că o sa mănânce sănătos dacă vrea să fie primită în Căsuţa Zurli. Zâna Bună le dă o mână de ajutor celor din Gaşcă şi le înfrumuseţează căsuţa cu steluţa ei norocoasă.

Un spectacol despre prietenie, despre munca în echipă, despre iertare şi despre bucuria de a fi împreună.

Distribuţia: Vero Caliman - Fetiţa Zurli, Alex Stama – Clopoţel, Gabi Plopan – Zâna Bună, Răzvan Marina - Truli, Marius Petrescu – Zdrăngănel, Alex Tcaci- Yuppi şi Mirela Retegan – Tanti Prezentatoarea.

După spectacol, Gaşca ZURLI, împreună cu prietenii de la Radio ZU şi cu toţi Zurlifanii vor filma videoclipul super hitului Am o căsuţă mică!

Bilete se găsesc la casieria Palatului Naţional al copiilor şi on-line pe www.eventim.ro. Biletele se pot cumpăra şi la spectacolele de la Puzzle Café (Calea Victoriei 155, bloc D1) în intervalul orar 10.00-12.00.

Informaţii la tel: 0728.295.872.
Costul unui bilet este de 40 lei de persoană.

Un spectacol produs de Compania de evenimente Zurli.

Printre partenerii media ai evenimentului se numără şi B24Kids - Gazeta culturală a copiilor.

No comments:

Post a Comment

Comentarii