Wednesday, April 30, 2014

Am o căsuţă mică, varianta CD, spectacol şi fleshmob

Gaşca Zurli a organizat duminică, 27 aprilie, un eveniment triplu: 1. a lansat CD-ul "Am o căsuţă mică", 2. în cadrul spectacolului cu acelaşi nume şi 3. apoi a organizat un mare flashmob de copii şi părinţi.

Fetiţa Zurli, Clopoţel, Zdrăngănel, Truli şi Yuppy, coordonaţi de Tanti Prezentatoarea, au dat startul coregrafiei superhitului Zurli Am o căsuţă mică, aducând împreună sute de copii şi părinţi. Atleta Monica Iagăr, solistul trupei Hara, Flavius Buzilă, oamenii de televiziune Iuliana Tudor, Roxana Iliescu, Alex Dima, Dan Cruceru sunt câteva din vedetele care s-au alăturat mişcării, au dansat şi s-au jucat împreună cu copiii lor.

Imaginile surprinse vor fi incluse în videoclipul cântecului Am o căsuţă mică, iar CD-ul conţine cele mai cunoscute şi fredonate cântece pentru copii, interpretate de Gaşca Zurli, inclusiv hitul Am o căsuţă mică.

Detalii despre produsele şi evenimentele Zurli pe www.zurli.ro




No comments:

Post a Comment

Comentarii