Friday, May 5, 2017

Copiii la ecrane. Cum să stabilim o relaţie de prietenie cu tehnologia

Ieri am avut o discuţie... mai aprinsă, să zicem, cu mezina. Are azi test la engleză, ştia de test de dinainte de vacanţă, dar în vacanţă m-a şantajat sentimental că "e vacanţă, mami, n-avem voie la electronice nici în vacanţă?"

Trebuie să recunosc că mă ştiu mai strictă cu ecranele în timpul şcolii, aşa că am închis un pic ochii la timpul petrecut de copii la ecrane, în vacanţă.

Dar ieri, în timpul discuţiei pe teme de "dar ce-ai făcut două săptămâni, de ce nu ai învăţat atunci cuvintele noi pentru test, şi nu cu o seară înaintea testului???", m-am gândit că o parte din vină o port şi eu: nu e bine, totuşi, că am procedat aşa, pentru că am fost inconsecventă!

Şi m-am dus cu gândul la ce spunea Otilia în intervenţia ei din cadrul evenimentului "Copiii, părinţii şi tehnologia" despre limitele pe care le putem pune cu blândeţe copiilor.



Ei bine, draga de Otilia Mantelers vine să ne arate încă o dată cum putem aborda tehnologia "cu blândeţe". Va susţine un eveniment pe tema "Copiii la ecrane", în 25 mai 2017, iar abordarea ei blândă a tehnologiei urmăreşte protejarea copilăriei și relațiilor familiale.
Adevărul este că suntem atrași de lumea digitală pentru că ea aduce cu sine niște oportunități uriașe de creștere, iar pe de cealaltă parte ne sperie, fiindcă ne deconectează unii de ceilalți în familie. Sau “dă dependență”, așa cum spun majoritatea părinților. Există numeroase studii despre efectul nociv al tehnologiei în viața copiilor, în același timp însă, realitatea este că ei petrec mult timp în fața ecranelor.
- spune Otilia Mantelers, în descrierea evenimentului.
Dacă și familiile voastre duc lupte de putere încărcate cu copiii legate de lumea digitală, atunci conferinţa vi se adresează şi vouă! Otilia mai spune:

Nu vorbim despre DACĂ, ci despre CÂND este bine pentru copil să folosească tehnologia
Limite de timp asupra ecranelor în funcție de vârsta copilului (0-18 ani)
Ce înseamnă „prea mult”? Cum îmi dau seama că tehnologia l-a acaparat pe copilul meu?
Cum să rămân apropiat de copilul meu, așa încât să îmi povestească despre ce vede în lumea digitală?
Comportamentul digital al părintelui
De unde provin fricile părinților legate de ecrane și dependeța copiilor de ecrane?
Regulile pe care să le stabilim cu copiiinoștri legat de tehnologie
Pauzele lungi de ecrane – de ce să le implementăm, cum și când?
Cum punem limite atunci când copiii noștri nu vor să se oprească din privit la TV / tabletă etc?
Despre presiunea grupului – dacă copilul meu va fi dezavantajat că îi limitez accesul la tehnologie.

Conferința durează 3 ore și cuprinde o pauză de răsfăț și socializare.
Cost – 120 lei/persoană, 200 lei/mama și tata.
Locaţia: Hotel Sheraton Bucureşti
Înscrierile se fac aici: http://otiliamantelers.ro/copiii-la-ecrane/.

Otilia şi echipa vă așteaptă cu drag!

Copiii la ecrane - o abordare blândă a tehnologiei pentru a proteja copilăria și relațiile familiale
eveniment pe 25 mai 2017, București, Hotel Sheraton

Mai multe detalii și înscriere aici.

No comments:

Post a Comment

Comentarii