Tuesday, June 6, 2017

Jocurile-s mai frumoase în familie

Duminica, de obicei, mai ales în anotimpurile mai reci, avem seară de jocuri în familie. Boardgames, jocuri de masă, jocuri de strategie, sau cum se mai numesc ele. Şi avem o colecţie întreagă: Ticket to Ride, Qwirkle, Catan (junior), atât cel tradiţional, cât şi cu cărţi de joc, Bazaar, Monopoly, Hotel... şi multe altele.

Noi simţim că jocul în familie ne apropie, strânge relaţiile dintre noi şi ne oferă clipe frumoase împreună. Chiar dacă sunt şi momente mai "dificile", de supărare sau invers, de prea mare entuziasm. Am trecut şi prin fazele tipice în care nimeni (dintre copii) nu vroia să piardă, am mai şi sărit câte o duminică, dacă am avut altceva de făcut împreună sau separat. Dar în general, duminica e ziua de conectare mai mult ca oricând, cu toţii, după săptămâna aglomerată şi mereu pe fugă.

Ticket to Ride
De Ziua Copilului, Centrul Comercial Auchan şi-a propus să Revoluționeze Jocul în Familie: să le arătăm tuturor cât de benefică este joaca și cum se dezvoltă copiii care se joacă alături de toți membrii familiei (emoțional dar și fizic). Bucuria copilăriei se trăieşte mai frumos în familie, iar vineri îţi poţi ridica premiul de la Auchan.

În acest sens, vă invit şi eu, alături de Centrul Comercial Auchan, să intraţi pe aplicația www.bucurieimpreuna.ro în număr cât mai mare, părinți și copii, să vă jucaţi, să mergeţi şi să vă ridicaţi kit-ul cu jocul din Centrul Comercial Auchan. Și nu în ultimul rând să vă înscrieţi în cursa pentru câștigarea unei excursii cu toată familia la DisneyLand.

Jocurile nu sunt doar pentru copii, jocurile sunt pentru copii, pentru adulţi, pentru copii şi adulţi împreună. Există specialiști care oferă argumente în acest sens, motive clare pentru care jocul în familie trebuie să însemne momente de bucurie.

Mulţumesc la rândul meu Centrului Comercial Auchan pentru jocul de Remi primit! Mi-a redeşteptat copilul din mine, căci Remi îmi aminteşte mereu de copilărie, e singurul joc pe care îl jucam cu bunicul când venea în vizită la Bucureşti (în afară de Tabinet cu cărţile de joc), la Remi se încingeau spiritele şi se legau prietenii de lungă durată.

#RevoluțiaJoculuiÎmpreună #BucurieÎmpreună

No comments:

Post a Comment

Comentarii