Monday, January 22, 2018

Linte, roșii, busuioc... și cum să le combinăm ca mîncăruri delicioase pentru cei mici

Știați că?

Annabel Karmel (autoarea celor trei cărți cu rețete de bucate pentru bebeluși, apărute și primite de mine de la editura Paralela 45) a scris peste 43 de cărți cu rețete, de la cele pentru mîncarea din timpul sarcinii, la cele pentru mesele bebelușilor, copiilor și a familiei.

Prima carte cu rețete a lui Annabel, apărută în 1991, Marea carte de bucate pentru bebeluși și copii mâncăcioși, a fost scrisă în urma propriei sale experiențe cu mofturile făcute la masă de propriul ei bebeluș. De atunci s-a vândut în peste 4 milioane de exemplare.

Prima etapă a înțărcării, primul piure de legume al bebelușului. Mi-aș fi dorit să existe o astfel de carte cînd am înțărcat eu fetele, adică acum 12 și respectiv 10 ani. Căci tare lipsită de inspirație mai eram! Nu-i vorbă, că nici acum nu sunt foarte pricepută la bucătărie, dar nu despre asta e vorba aici.

Aici e vorba despre:

Top 100 de piureuri pentru bebeluși. Adică, 100 de mese ușor de preparat pentru un bebeluș sănătos și fericit. Cartea se structurează pe etape de vîrstă de la prima fază a înțărcării, la vîrsta de 6 luni, pînă la introducerea primelor gusturi și dobîndirea independenței, dar și despre alergii alimentare sau înțărcarea bebelușilor născuți prematur.

Ghidul complet pentru înțărcatul copilului - rapid și usor - Tot ce trebuie să cunoști despre alimentația copilului tău în primul an. 100 de rețete delicioase. Adică, de ce și cînd să înțarci copilul, cu ce alimente și cu ce rețete să începi și să continui.

Marea carte de bucate de bucate pentru bebeluși și copii mîncăcioși. 200 de rețete sănătoase și ușor de preparat pentru copilul tău. Ghidul clasic al alimentației sugarilor. Adică, ceea ce am găsit și în celelalte cărți, plus un capitol care se adresează copiilor mai mari, de la 1 la 3 ani, fapt care o face utilă și mai departe.

Nu-i vorbă, că puteți de fapt să folosiți toate aceste rețete și mai tîrziu, eu așa cred, nu e limită de vîrstă la 1 an (sau 3), dacă cel mic apreciază încă acele bucate, acele rețete.

Toate cărțile prezentate, am spus, au apărut la Editura Paralela 45. Iar eu le voi da mai departe, unor părinți de bebeluși în căutre de idei pentru mîncarea micuților lor. Deja am în vedere două mămici, pentru două dintre cele trei cărți.

No comments:

Post a Comment

Comentarii